Google Ads -hakusanamainonnalla tarkoitetaan tekstimainoksia hakutulosten mainospaikoilla. Mainosta varten määritetään yrityksesi toimintaan liittyviä hakusanoja, joilla ihmiset tekevät Google-hakuja ja luodaan avainsanoihin sopivia mainoksia. Google-mainokset näkyvät luonnollisten hakutulosten ylä- ja alapuolella. Hyvin ja huolellisesti toteutetulla hakusanamainonnalla voidaan vahvistaa yrityksesi brändiä, jakaa tärkeää informaatiota sekä hankkia uusia asiakkaita. Uusasiakashankinnassa kohdistettu mainos herättää hakijan mielenkiinnon yritystäsi kohtaan.
Mainoksesi voidaan kohdentaa esimerkiksi kaupungin, aiheen, kielen, vuorokaudenajan tai sivustolla aiemmin vierailleiden käyttäjien mukaan. Jos yrityksesi toimii vain paikallisesti, mainoksia ei kannata suunnata koko Suomen alueelle, vaan ne kohdennetaan haluamallesi paikkakunnalle. Jos yrityksesi toimii kansainvälisesti, voidaan mainonta kohdistaa esimerkiksi maittain.
Raportoimme tuloksista kuukausittain kattavalla sähköpostiraportilla sekä soitamme myös puhelimitse, jotta voimme kehittää mainontaa yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Olemme Google Partnereita. Partner-kumppaniasema osoittaa, että yrityksellä on Google Ads ‑asiantuntemusta ja että se on täyttänyt Google Adsin kulutusvaatimukset, kasvattanut omaa ja asiakkaidensa liiketoimintaa sekä ylläpitänyt ja kasvattanut asiakaskuntaansa.